|
|
Erfaringer fra de første TUBU-skoler i Tiåret for UBU Her finder læseren erfaringer fra fire skoler, hvor teams af lærere har samarbejdet med to forskere fra DPU om at udvikle deres undervisning i retning af Uddannelse for Bæredygtig Udvikling. af Søren Breiting og Karsten Schnack m.fl. |
|
|
|
- det danske formandskab Pjecen handler om de vigtigste udfordringer for miljøet under det danske EU-formandskab i anden halvdel af 2002. af Mette Boye |
|
|
|
Regeringen 2001 |
|
|
|
Regeringen, juni 2001 Kort udgave |
|
|
|
Omstillingsevnen vil antagelig blive en væsentlig kompetence i fremtiden - både for den enkelte og for hele samfundene såvel i nord som i syd. Pernille Ehlers |
|
|
|
– værktøjer til begrænsning Pjecen belyser, hvordan bygherre, rådgiver, entreprenør og håndværker kan mindske brugen af farlige og uønskede kemikalier i byggerier. af Susanne Bruun Jakobsen |
|
|
|
Rapport Nordisk Ministerråd |
|
|
|
Rapport från ett seminarium anordnat av Utbildningsdepartementet och Svenska Unescorådet i Stockholm den 3. december 2004. Red. Christer Wallentin |
|
|
|
Værdisætning ved hjælp af husprismetoden Både Kommuner, Amter og lokale beboere er gået i aktion for at gøre forholdene omkring svinefarmene tålelige. Både fysiske, og økonomiske. Vibeke Hansen og Charlotte Juel Petersen |
|
|
|
Miljø, Energi og Beskæftigelse Denne rapport er 1 af 4 baggrundsrapporter i forbindelse med projektet "Miljø, energi og beskræftigelse" som Fagligt Fælles Forbund har igangsat. Red. Rikke Lethare Nielsen, Sidsel Dyekjær, Hans Nielsen, Peter Koudahl, Martin Windelin |
|
|