|
|
- statusrapport efter 5 år med grønt islæt i uddannelserne En grøn tankegang skal inddrages i alle relevante fag på alle niveauer. Status over hvorfra vi kom og hvordan fortsætter vi? Undervisningsministeriet |
|
|
|
- et debathæfte om miljøøkonomi Hæftet indgår som nr. 4 i NOAH's debatserie. Skrevet af Jacob Sørensen, Stig Melgaard, Jakob Jespersen, Kim Ejlersen og Bente Hessellund Andersen |
|
|
|
Robert Jungk og Norbert R.Müllert |
|
|
|
Søren Breiting, Kristian Hedegaard, Finn Mogensen, Kirsten Nielsen og Karsten Schnack |
|
|
|
Åke Hagström, Torkel Gissel Nielsen, Jens Kjerulf Petersen og Thomas Forbes |
|
|
|
Bred orientering om hegn, bl.a. om typer, beskyttelse, historie og vedligeholdelse. af Eiler Worsøe |
|
|
|
En naturguide for indvandrere og flygtninge i Danmark Bogen henvender sig til nye medborgere for at fortælle, hvilken vigtig rolle naturen spiller i dansk fritids- og kulturliv. Gert Melchiorsen |
|
|
|
Et undervisningsmateriale i miljølære for folkeskolens ældste klasser - 6. - 10. klasse. Frandsen, Erik |
|
|
|
Stof til eftertanke Pjecen indeholder generelle oplysninger om hormonforstyr-rende stoffer. af Sidsel Dyekjær |
|
|
|
Brugere: elever på landbrugsuddannelsens modul 2
landbrugs-, jordbrugs- og grønne uddannelser Kirsten Sørensen Brink, Birgitte Kulmbak Boysen, Karoline Holst, Lise Ingerslev |
|
|